معرفی شرکت طراحی سایت عصرآسیا
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

شرکت طراحی سایت عصرآسیا از سال 1386 فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید وب سایتهای اینترنتی آغاز کرد.
طراحی سایت های متعدد برای شرکت های مختلف تجربه بسیار خوبی را برای شرکت عصر آسیا در بر داشته است. در طول این مدت شرکت ما به واسطه آزمودن انواع زبان های برنامه نویسی و پلت فرم های مختلف جهت طراحی سایتهای با مضامین متفاوت تجربه بسیار گرانبهایی در زمینه طراحی سایت بدست آورده است.

در زمان کنونی نیاز اکثر مشتریانی که در پی وب سایت هستند داشتن امکاناتی جهت اضافه و کم کردن محتویات و مطالب سایت میباشد. به همین خاطر در یک پروژه طراحی سایت نگاه اصلی ما به مشتری و یا کاربری میباشد که قرار است مدیریت وب سایت را انجام دهد.

•    کلیه سایت های طراحی شده توسط شرکت عصر آسیا دارای محیط مدیرتی قدرتمند و کاملاده ساده میباشد.
•    رنگ بندی و نوع طراحی از دیگر نکات حائز اهمیت در وب سایت های طراحی شده توسط شرکت ما میباشد.
•    پشتیبانی و آموزش کاربران با چاشنی صبر و حوصله از دیگر نقاط قوت تیم طراحی عصرآسیا میباشد.
در ادامه اجرای پروژه های متعدد در زمینه طراحی سایت در اصفهان با توجه به نیاز سنجی که در بین اکثر مشتریان و مخاطبان مجموعه انجام گرفت مشخص شد اکثر کسب و کار ها و تجارت ها در بازار کنونی بیشتر از آنکه به یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی نیاز داشته باشند نیازمند مشاوره و راهنمایی جهت استفاده از امکانات و سرویس های موجود در اینترنت جهت رونق کسب و کار خود میباشند.

 

جالب است بدانیم امروزه حدود 3 میلیارد نفردر سراسر دنیا از اینترنت استفاده می کنند که سهم کشور ما ایران حدود 50 میلیون نفر میباشد. از این رقم نمی توان چشم پوشی کرد. در دنیای کنونی ، نقطه آغازین تماس مشتری با یک شرکت اغلب وب سایت آن شرکت است. بر این اساس حضور در شبکه جهانی اینترنت حتی اگر حضوری ضعیف باشد بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود. حضور در اینترنت یک انتخاب نیست ، یک ضرورت است

 

 

 

و از آنجایی که امکانات و قابلیت های زیاد و متنوعی در دنیای مجازی تعبیه شده است و روز به روز نیز در حال پیشرفت و تغییر میباشد موضوع جدیدی به نام مشاوره اینترنتی جهت رونق کسب و کار ها به عنوان یکی از فیلدهای اصلی شرکت عصرآسیا قرار گرفت.

یکی از مهمترین و شاید بتوان گفت اصلی ترین روش بازاریابی و جذب مشتری جدید برای شرکت ها در دنیای اینترنت قراردادن وب سایت آن ها در صفحات اول موتورهای جستجو مانند گوگل میباشد. شرکت طراحی سایت عصر آسیا مدعی است با انجام بیشترین نمونه کارها در این حوزه به عنوان قویترین مجموعه در شهر اصفهان شناخته میشود.

به طور کلی خدمات شرکت عصر آسیا را میتوان به دو بخش عمده تقسیم کرد.

1- طراحی سایت های کاربردی شرکتی و فروشگاهی با طراحی جذاب و چشم نواز همراه با رعایت استانداردهای موتورهای جستجو مطابق با ابزار و امکانات روز دنیا

2- بهینه سازی وب سایت ها برای موتور جستجوی گوگل و استفاده از سایر ابزار های تبلیغاتی موجود در اینترنت مانند آگهی نامه های اینترنتی ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ و …

نمونه کارهای بیشتر ما را میتوانید در وب سایت ما به نشانی tarahi-website.ir مشاهده بفرمایید

از دیگر خدمات شرکت عصر آسیا بهینه سازی وب سایت ها و انجام امور سئو سایت در اصفهان میباشد. در این نوع خدمات وب سایت شما در کلیدواژه های تعیین شده به صورت تضمینی در صفحات اول گوگل قرار میگیرد.


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 1 فروردين 1395برچسب:,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.